Messe

En god messestand skal gi deg høy oppmerksomhet. Vi designer og illustrerer din messestand så du i detalj kan se hvordan din stand vil bli. Ved bruk av form, farger og materialer oppnår våre kreative designere de beste resultater for din bedrift.

Til slutt produserer og leverer vi komplette nøkkelferdige løsninger, til fast avtalte priser.

KILDN

Fleksible rollups som lett kan tas med i møter og presentasjoner

Messestand for Invy

Levering av messestand for Invy AS under OTD 2022 i Bergen

Air Liquide

Air Liquide Norway AS er et selskap i Air Liquide, verdens største industrigasskonsern med aktiviteter i mer enn 80 land med nærmere 50.000 ansatte.

Sparebanken Vest

Ide, design, utvikling og produksjon av messestand til Sparebanken Vest i forbindelse med Teknologimesse i Grieghallen.

Norges Petroleumskommunar

Ide, design, utvikling og produksjon av transportabel messestand. Produksjon av et hendig pop up system som enkelt pakkes ned i egen transportboks som også fungerer som disk

Marine Harvest Norway

Ide, design, utvikling og produksjon av transportabel messestand. Produksjon av et hendig pop up system som enkelt pakkes ned i egen transportboks som også fungerer som disk

Falck Nutec

Produksjon av et hendig pop up system som enkelt pakkes ned i egen transportboks som også fungerer som disk. Enkel og rask montering /demontering.

Coast Seafood

Ide, design, utvikling og produksjon av transportabel messestand. Coast Seafood er verdens største frittstående handelsselskap for oppdrettet atlanterhavslaks og fjordørret.

Gjennom visuelle virkemidler viser vi kjernen i din virksomhet!
Den visuelle profilen er virksomhetens ansikt og personlighet. Profilen gir uttrykk for dine verdier og visjoner, og formidler ditt strategiske budskap til kunder og bransje.

En enhetlig visuell profil vil gjøre det enklere for deg å få bedre selvforståelse, å vise hvilke tjenester du tilbyr og hva det er som differensierer deg fra konkurrentene. En visuell profil er sammensatt av mange deler: font, bilder, grafiske elementer. Den skal være med deg i mange år, og skal signalisere kjernen i virksomheten. En sterk visuell profil gir et profesjonelt og helhetlig uttrykk, og øker bedriftens troverdighet. Med et godt profilarbeid i bunn er det enklere å formidle budskapet – på alle flater.

Vi anbefaler ulike tjenester for å sikre en helhetlig visuell profil:

Profilhåndbok: Om retningslinjene for den visuelle profilen er satt, vil det bli enklere å produsere markedsmateriell i framtiden. Da trenger man ikke finne opp kruttet hver gang man gjøre en markedsaktivitet. En helhetlig profil sparer deg for både tid og kostnader.

Her blir alle detaljer omkring den visuelle profilen notert. Hvordan du skal bruke profilen, tilpasninger til ulike flater, maler – rett og slett en bruksanvisning som sikrer at jobben blir lettere i framtiden.

Logo: Vi hjelper deg gjerne med å utvikle en ny logo. Om du ikke ønsker ny logo så er den gamle i trygge hender hos oss. Vi kan modifisere den og tilpasse den en ny visuell profil, slik at du tar med deg varemerket ditt inn i det nye, visuelle særpreget.

Personvernpreferanser

Når du besøker nettstedet vårt, kan det lagre informasjon gjennom nettleseren din fra spesifikke tjenester, vanligvis i form av informasjonskapsler. Her kan du endre personvernpreferansene dine. Det er verdt å merke seg at blokkering av enkelte typer informasjonskapsler kan påvirke opplevelsen din på nettstedet vårt og tjenestene vi kan tilby.

Vår nettside bruker informasjonskapsler, hovedsakelig fra tredjepartstjenester. Definer dine personvernpreferanser og/eller godta vår bruk av informasjonskapsler.