Prospekt

En god presentasjon av et boligprosjekt er en viktig suksess faktor i et marked med mange tilbydere av boliger. Creato har lang erfaring med utvikling av salgs og markedsmateriell for boligutbyggere, eiendomsutviklere og eiendomsmeglere. Vi har tilegnet oss en god kompetanse gjennom en rekke ulike prosjekter.

Trenger dere nettsider med boligvelger, 3 D illustrasjoner, prospekt, annonser, skilting, områdeprofiler eller kart så kan vi hjelpe dere med gode løsninger.

Prospekt Furulia Panorama

Prospekt Markhus bolig

Prospekt Nyhavn Sandviken

Prospekt Skjoldneshagen

Prospekt JM Norge

Prospekt for Valen Brygge

Prospekt Bønesstranden

Prospekt Brennhaugen

Boligprospekt for Svanen 44

Simonsviken Næringspark

Prospekt Damsgård Brygge, JM Norge AS

Gjennom visuelle virkemidler viser vi kjernen i din virksomhet!
Den visuelle profilen er virksomhetens ansikt og personlighet. Profilen gir uttrykk for dine verdier og visjoner, og formidler ditt strategiske budskap til kunder og bransje.

En enhetlig visuell profil viser hvilke tjenester du tilbyr og hva det er som differensierer deg fra konkurrentene. En visuell profil er sammensatt av mange deler: fonter, bilder, farger og grafiske elementer. Den skal være med deg i mange år, og skal signalisere kjernen i virksomheten. En sterk visuell profil gir et profesjonelt og helhetlig uttrykk, og øker bedriftens troverdighet. Med et godt profilarbeid i bunn er det enklere å formidle budskapet – på alle flater.

Vi anbefaler ulike tjenester for å sikre en helhetlig visuell profil:

Profilhåndbok

Om retningslinjene for den visuelle profilen er satt, vil det bli enklere å produsere markedsmateriell i framtiden. Da trenger man ikke finne opp kruttet hver gang man gjøre en markedsaktivitet. En helhetlig profil sparer deg for både tid og kostnader.Her blir alle detaljer omkring den visuelle profilen notert. Hvordan du skal bruke profilen, tilpasninger til ulike flater, maler – rett og slett en bruksanvisning som sikrer at jobben blir lettere i framtiden.

Gjennom visuelle virkemidler viser vi kjernen i din virksomhet!
Den visuelle profilen er virksomhetens ansikt og personlighet. Profilen gir uttrykk for dine verdier og visjoner, og formidler ditt strategiske budskap til kunder og bransje.

En enhetlig visuell profil viser hvilke tjenester du tilbyr og hva det er som differensierer deg fra konkurrentene. En visuell profil er sammensatt av mange deler: fonter, bilder, farger og grafiske elementer. Den skal være med deg i mange år, og skal signalisere kjernen i virksomheten. En sterk visuell profil gir et profesjonelt og helhetlig uttrykk, og øker bedriftens troverdighet. Med et godt profilarbeid i bunn er det enklere å formidle budskapet – på alle flater.

Vi anbefaler ulike tjenester for å sikre en helhetlig visuell profil:

Profilhåndbok

Om retningslinjene for den visuelle profilen er satt, vil det bli enklere å produsere markedsmateriell i framtiden. Da trenger man ikke finne opp kruttet hver gang man gjøre en markedsaktivitet. En helhetlig profil sparer deg for både tid og kostnader.Her blir alle detaljer omkring den visuelle profilen notert. Hvordan du skal bruke profilen, tilpasninger til ulike flater, maler – rett og slett en bruksanvisning som sikrer at jobben blir lettere i framtiden.

Personvernpreferanser

Når du besøker nettstedet vårt, kan det lagre informasjon gjennom nettleseren din fra spesifikke tjenester, vanligvis i form av informasjonskapsler. Her kan du endre personvernpreferansene dine. Det er verdt å merke seg at blokkering av enkelte typer informasjonskapsler kan påvirke opplevelsen din på nettstedet vårt og tjenestene vi kan tilby.

Vår nettside bruker informasjonskapsler, hovedsakelig fra tredjepartstjenester. Definer dine personvernpreferanser og/eller godta vår bruk av informasjonskapsler.