Messestand for Air Liquide

Air Liquide Norway AS er et selskap i Air Liquide, verdens største industrigasskonsern med aktiviteter i mer enn 80 land med nærmere 50.000 ansatte.

Creato har utviklet messestand for Air Liquide i Bergen. Air Liquide Norway AS er et selskap i Air Liquide, verdens største industrigasskonsern med aktiviteter i mer enn 80 land med nærmere 50.000 ansatte. Hvert år bruker Air Liquide ca. 1 mrd. kroner på forskning og utvikling av nye gasser og anvendelser innenfor så forskjellige områder som industri, sykepleie, miljøvern og elektronikk.

Gjennom visuelle virkemidler viser vi kjernen i din virksomhet!
Den visuelle profilen er virksomhetens ansikt og personlighet. Profilen gir uttrykk for dine verdier og visjoner, og formidler ditt strategiske budskap til kunder og bransje.

En enhetlig visuell profil viser hvilke tjenester du tilbyr og hva det er som differensierer deg fra konkurrentene. En visuell profil er sammensatt av mange deler: fonter, bilder, farger og grafiske elementer. Den skal være med deg i mange år, og skal signalisere kjernen i virksomheten. En sterk visuell profil gir et profesjonelt og helhetlig uttrykk, og øker bedriftens troverdighet. Med et godt profilarbeid i bunn er det enklere å formidle budskapet – på alle flater.

Vi anbefaler ulike tjenester for å sikre en helhetlig visuell profil:

Profilhåndbok

Om retningslinjene for den visuelle profilen er satt, vil det bli enklere å produsere markedsmateriell i framtiden. Da trenger man ikke finne opp kruttet hver gang man gjøre en markedsaktivitet. En helhetlig profil sparer deg for både tid og kostnader.Her blir alle detaljer omkring den visuelle profilen notert. Hvordan du skal bruke profilen, tilpasninger til ulike flater, maler – rett og slett en bruksanvisning som sikrer at jobben blir lettere i framtiden.

Gjennom visuelle virkemidler viser vi kjernen i din virksomhet!
Den visuelle profilen er virksomhetens ansikt og personlighet. Profilen gir uttrykk for dine verdier og visjoner, og formidler ditt strategiske budskap til kunder og bransje.

En enhetlig visuell profil viser hvilke tjenester du tilbyr og hva det er som differensierer deg fra konkurrentene. En visuell profil er sammensatt av mange deler: fonter, bilder, farger og grafiske elementer. Den skal være med deg i mange år, og skal signalisere kjernen i virksomheten. En sterk visuell profil gir et profesjonelt og helhetlig uttrykk, og øker bedriftens troverdighet. Med et godt profilarbeid i bunn er det enklere å formidle budskapet – på alle flater.

Vi anbefaler ulike tjenester for å sikre en helhetlig visuell profil:

Profilhåndbok

Om retningslinjene for den visuelle profilen er satt, vil det bli enklere å produsere markedsmateriell i framtiden. Da trenger man ikke finne opp kruttet hver gang man gjøre en markedsaktivitet. En helhetlig profil sparer deg for både tid og kostnader.Her blir alle detaljer omkring den visuelle profilen notert. Hvordan du skal bruke profilen, tilpasninger til ulike flater, maler – rett og slett en bruksanvisning som sikrer at jobben blir lettere i framtiden.

Personvernpreferanser

Når du besøker nettstedet vårt, kan det lagre informasjon gjennom nettleseren din fra spesifikke tjenester, vanligvis i form av informasjonskapsler. Her kan du endre personvernpreferansene dine. Det er verdt å merke seg at blokkering av enkelte typer informasjonskapsler kan påvirke opplevelsen din på nettstedet vårt og tjenestene vi kan tilby.

Vår nettside bruker informasjonskapsler, hovedsakelig fra tredjepartstjenester. Definer dine personvernpreferanser og/eller godta vår bruk av informasjonskapsler.